niedziela, 20 kwietnia 2014

A po 2 latach włosomaniactwa... czyli kwietniowa aktualizacja włosowa

Witam szybciutko, bo tylko zdjęcie dziś tutaj wrzucę. 
I powiem może jedno- opłaciło się tyle marudzić, przejmować, troszczyć i pielęgnować. Czuję, że mi się to teraz zwraca. Jak aptrze na to zdjęcie to autentycznie jestem dumna z siebie i z tego, jak daleko zaszłam. Dla porównania pierwsze zdjęcie pokazuje włosy sprzed 2 lat. A drugie- z dzisiejszego dnia.

marzec 2012

kwiecień 2014

kwiecień 2014


26 komentarzy:

  1. Szczerze to myślałam że to pierwsze jest aktualne i nie mogłam się nadziwić jakie ładne :D. Teraz to w ogóle bajka, widać że są dużo gładsze i miększe, no i jakie długie!


    Pozdrawiam,
    Marswi.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolor włosów :) i super długość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też myślałam, że to pierwsze to aktualne :D śliczne loczki miałaś. Teraz już Ci się nie kręcą?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne <3
    Te pierwsze również mi się bardzo podoba. Te loczki są śloczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze "mówiąc" to nie widzę żadnej różnicy po za długością. Fakt, urosły oraz są już naprawdę długie, ale zarówno na zdjęciu z 2012 roku jak i ostatniego, są błyszczące, geste, wyglądają zdrowo, po prostu idealne do podziwiania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz Ci się już nie kręcą tak?

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz są wyraźnie gładsze :-) Ale kiedyś też były piękne! :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardziej podobaja misie w wersji kreconej;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowiutkie aż po same końce :)
    Nie stylizujesz już? Wyglądały wspaniale, takie pokręcone :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie błyszczą. Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kręciołki były bardzo urocze :) Długość jest imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. obecny skręt jest na prawdę cudowny. masz przepiękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz cudne włosy. Myślałam że to pierwsze jest aktualne.. i pomyślałam że są śliczne
    jednak teraz są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. JAKIE CUDOWNE WLOSY! Jak ja Ci zazdroszcze takiej dlugosci i blasku <3 Gratuluje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne są ;) i świetnie błyszczą ;) zazdroszczę długości ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Padłam z wrażenia. Piękne włosy! I jakie długaśne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne włosy! Te sprzed i te po dwóch latach równie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku twoje włosy to juz dwa lata temu były boskie! Teraz to tez bajka <3 chcę taka długość ! Ale moze za 4 lata...

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślałam, że pierwsze zdjęcie to aktualizacja, bo twoje włosy są na nim cu-do-wne! Kolejne zdjęcie też śliczne, ale ja jestem mega fanką fal i loków;) Długość jest imponująca, marze o takiej:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne włosy i jakie długie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajne masz te włoski :) Długie, falki i jeszcze ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zatkało mnie! Marzę o takich włosach

    OdpowiedzUsuń

Tutaj obowiązuje jedna zasada: NIE CZYTAŁAŚ - NIE KOMENTUJ.
To naprawdę widać. I nie zachęca do odwiedzenia Twojego bloga :)

Poza tym- na wszystkie komentarze i pytania postaram się odpowiedzieć.
Zapraszam do komentowania i dziękuję za każdą opinię.